Levering en retournering

Leveringsvoorwaarden

Levering :

Producten worden verzonden naar het afleveradres dat de klant bij de bestelling heeft opgegeven. De op de website vermelde levertijden zijn indicatief en komen overeen met de gemiddelde verwerkings- en levertijden. Om deze termijnen te kunnen naleven, dient de klant ervoor te zorgen dat hij het afleveradres correct en volledig heeft opgegeven.
levering (zoals met name: huisnummer, huisnummer, trappenhuisnummer,
toegangscodes, namen en/of intercomnummers, enz.). In feite is het aan
Dit is het adres waar het pakket naartoe wordt verzonden. Voor specifieke informatie (bijvoorbeeld: laat het pakket achter de slagboom) is het raadzaam dit aan te geven in het opmerkingenveld ( ter verificatie) . De Dierenbescherming kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele invoerfouten.
en de gevolgen in termen van vertraging of leveringsfout. In
in dit verband worden alle kosten voor eventuele herverzending in rekening gebracht
van een bestelling zijn voor rekening van de koper.


Orderverwerking:
De Verkoper verbindt zich ertoe de Bestelling zo snel mogelijk te verwerken, doorgaans binnen twee werkdagen. Pakketten worden verzonden van maandag tot en met vrijdag binnen twee werkdagen (in België) na een gevalideerde en betaalde bestelling, behalve op feestdagen, anders vermeld en onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product. Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 9.30 uur en zondagavond worden vanaf de volgende maandag verwerkt, behalve op feestdagen. De klant wordt per e-mail op de hoogte gesteld van de levering van het pakket aan de vervoerder en krijgt een trackingnummer om de verzendstappen te volgen. Indien deze termijn met meer dan 14 dagen wordt overschreden (behalve in geval van overmacht), kan de klant zijn bestelling kosteloos annuleren door per e-mail contact op te nemen met de Verkoper. Animal Service verbindt zich ertoe de koper onverwijld (via bankoverschrijving) terug te betalen, en uiterlijk binnen 30 dagen na de datum waarop dit recht werd uitgeoefend.

De levertijd in België bedraagt ​​doorgaans 1 tot 2 dagen, afhankelijk van de gekozen verzendmethode, en 2 tot 4 dagen in Europa. De verzendkosten voor het transport van de producten naar het door de klant opgegeven afleveradres zijn uitsluitend voor rekening van de klant. Deze worden automatisch meegerekend in de totaalprijs die de klant moet betalen bij het bevestigen van de bestelling. Voor België zijn de verzendkosten gratis indien het bestelbedrag hoger is dan € 125,00 . Voor Frankrijk, Luxemburg en Spanje worden automatisch € 15,00 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Levertijden:

Alle bestellingen worden geleverd zonder garantie op de levertijden. Overschrijding van de louter indicatieve levertijden kan geen aanleiding geven tot schadevergoeding. De ter informatie opgegeven levertijden zijn de door de vervoerder meegedeelde levertijden. De verantwoordelijkheid ligt bij de vervoerder.
De vervoerder of de Verkoper kan niet aansprakelijk worden gesteld indien de levering niet mogelijk is vanwege een onjuistheid in het afleveradres.

Afleveren bij Relay Point (DPD):

U wordt per e-mail of per post van uw bezorger op de hoogte gebracht zodra uw pakket beschikbaar is bij het afhaalpunt. Uw pakket ligt klaar tijdens de openingstijden van de winkel. U heeft vervolgens 9 werkdagen de tijd om uw pakket op te halen bij het afhaalpunt. U wordt per e-mail op de hoogte gesteld door de DPD-service. Indien het pakket niet binnen de door de vervoerder gestelde termijn wordt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. Er worden dan herverzendkosten in rekening gebracht voor het opnieuw verzenden van uw pakket. Indien u uw pakket niet binnen de hierboven vermelde termijn heeft ontvangen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Beperking van aansprakelijkheid
Bij retourzending van het pakket vanwege afwezigheid van de klant, een probleem met het afleveradres of het niet kunnen ontvangen van het pakket binnen de gestelde termijn, zijn de bezorgkosten verschuldigd. Bij herverzending zijn de herverzendkosten voor rekening van de klant.
De Dierenbescherming kan niet aansprakelijk worden gesteld bij verstoringen, gehele of gedeeltelijke stakingen van postdiensten en/of vervoerders.

Controleer bij ontvangst
Het is aan de Klant om, in geval van voorbehouden met betrekking tot het transport van de verkochte Producten, met name in
Indien er sprake is van schade, defecten of ontbrekende producten, dient u zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 dagen, contact op te nemen met de verkoper.
Indien de verpakking beschadigd is (reeds geopend, ontbrekende producten, enz.), dient de Klant de vervoerder en de Dierenbescherming hiervan binnen 2 dagen na ontvangst van de producten per e-mail op de hoogte te stellen.

Retourneren en ruilen

Restitutie- en omruilvoorwaarden

De Koper heeft vanaf de datum van levering een termijn van 14 werkdagen
van ontvangst (herroepingsrecht) de mogelijkheid om de producten, zonder opgaaf van reden, aan de verkoper te retourneren voor omruiling of terugbetaling. De retourkosten zijn dan voor rekening van de koper. De artikelen moeten in de originele verpakking en in perfecte staat voor wederverkoop worden geretourneerd. Indien dit niet het geval is, worden de producten niet terugbetaald, teruggenomen of geruild.

Producten die onvolledig, beschadigd of vuil geretourneerd worden, worden niet in behandeling genomen.
worden teruggenomen en in dezelfde staat aan de Klant geretourneerd, op diens kosten. De omruiling is voor risico van de Klant. Het Product dient binnen een week in de originele verpakking en in originele staat te worden geretourneerd naar het volgende adres: 29 Bt.13 Avenue de l'énergie, 4432 Alleur, Luik (België).

Retourverzoek
Om een ​​retourzending aan te vragen, dient de Klant eerst een ruilverzoek per e-mail in te dienen bij commande@animalservice.com, onder vermelding van het ordernummer en de volledige contactgegevens van de Koper. Een ontvangstbevestiging van dit retourverzoek wordt per e-mail verzonden. Na ontvangst van de overeenkomst heeft de Klant 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Na deze termijn wordt de retourzending geweigerd.


Terugbetaling :
Pas nadat is gecontroleerd of aan alle voorwaarden is voldaan, zal de Verkoper overgaan tot terugbetaling van de voor de artikelen ontvangen bedragen.
geretourneerd, met uitzondering van de retourverzendkosten. De Verkoper verbindt zich ertoe de Koper onverwijld (via bankoverschrijving) en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten terug te betalen.

Indien bovenstaande voorwaarden niet worden nageleefd, is er geen
kan geen terugbetaling worden geëist: de Klant blijft in dat geval eigenaar van het Product, dat op zijn kosten aan hem wordt terugbezorgd.

Klantrelaties en aftersalesservice

Voor alle informatie, vragen of klachten kan de Klant contact opnemen met de Klantendienst van de Verkoper via e-mail: commande@animalservice.be

Leveringsvoorwaarden voor dierenartsen

Verzending via DPD

Voor aankopen onder de € 250 exclusief btw worden er € 7 verzendkosten in rekening gebracht. Voor aankopen boven de € 250 is de verzending gratis. Houd er rekening mee dat het pakket maximaal 28 kg aan goederen mag wegen . Het is mogelijk om het volgende mee te sturen:

  • Kleine Grote Poot
  • Gezondheid & Natuur voedingssupplementen
  • ons assortiment voor desinfectie van verkoopsmaterialen (vellen, monsters) en/of eventueel enkele kleine zakjes (of één van 17 kg en klein).

Bezorging door ons team

Voor een bestelling van brokken betaalt u € 25 bij aankopen onder de € 600, exclusief btw. Als u slechts enkele artikelen mist: overweeg dan om per post te versturen, bestel via Alcyon en Crocodile, of neem gerust contact met ons op zodat we samen een oplossing kunnen vinden (indien mogelijk). Om dit te voorkomen, raden we u aan om een ​​grote bestelling per maand te plaatsen. De bezorgdagen worden bepaald door uw regio.

Zelf opnemen

Voor kleinere bestellingen waarvoor u geen kosten wilt betalen, is de optie "Afhalen in magazijn (Ans)" beschikbaar. U kunt deze optie alleen selecteren als u uw bestelling wilt afhalen op Avenue de l'énergie 29/013, 4432 Alleur. Neem contact met ons op om een ​​afspraak te maken. U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling klaar is om af te halen.

Belangrijke informatie

Wanneer u uw bestelling op de site plaatst, ziet u in de stap 'bezorgmethode' dat de kosten automatisch in rekening worden gebracht (of kwijtgescholden), afhankelijk van de bestelling.

Leveringsvoorwaarden voor fokkers

Bezorging door ons team

Voor een bestelling brokken wordt € 15,- in rekening gebracht bij een aankoop onder de € 250,- exclusief btw. Daarboven zijn ze gratis. Uw bestelling wordt binnen 5 werkdagen geleverd. Vraag gerust naar verkoopmateriaal (flyers, sponsorkaart, enz.).

Zelf opnemen

Voor kleinere bestellingen waarvoor u geen kosten wilt betalen, is de optie "Afhalen in magazijn (Ans)" beschikbaar. U kunt deze optie alleen selecteren als u uw bestelling wilt afhalen op Avenue de l'énergie 29/013, 4432 Alleur. Neem contact met ons op om een ​​afspraak te maken. U ontvangt een bevestigingsmail zodra uw bestelling klaar is om af te halen.

Puppypakket

Als u onze puppy's wilt bestellen

Laat het ons 2 werkdagen van tevoren weten. Laat ons weten hoeveel en welk soort brokjes u voor uw kleintjes wilt.