Levering en retournering

Leveringsvoorwaarden

Levering :

Producten worden verzonden naar het afleveradres dat de klant bij het plaatsen van de bestelling heeft opgegeven. De op de website vermelde levertijden zijn schattingen en komen overeen met gemiddelde verwerkings- en levertijden. Om ervoor te zorgen dat deze levertijden worden gehaald, dient de klant correcte en volledige adresgegevens te verstrekken.
levering (zoals met name: huisnummer, huisnummer, trappenhuis,
toegangscodes, namen en/of intercomnummers, enz.). Het is inderdaad aan
Dit is het adres waarnaar het pakket wordt verzonden. Specifieke instructies (bijvoorbeeld om het pakket achter de slagboom te laten) kunt u aangeven in het opmerkingenveld ( ter verificatie) . De Dierenbescherming kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele fouten bij het invoeren van gegevens.
en de gevolgen in termen van vertragingen of leveringsfouten. In
In dit verband worden alle kosten die gemaakt worden voor een eventuele herverzending in rekening gebracht.
De kosten van een bestelling zijn voor rekening van de koper.


Orderverwerking:
De Verkoper verbindt zich ertoe de Bestelling zo snel mogelijk te verwerken, doorgaans binnen twee werkdagen. Pakketten worden van maandag tot en met vrijdag binnen twee werkdagen (in België) verzonden na een gevalideerde en betaalde bestelling, met uitzondering van feestdagen, tenzij anders vermeld, en onder voorbehoud van beschikbaarheid van het product. Bestellingen geplaatst tussen vrijdag 9.30 uur en zondagavond worden verwerkt vanaf de daaropvolgende maandag, met uitzondering van feestdagen. De klant ontvangt een e-mail met de melding dat het pakket is overgedragen aan de vervoerder en een trackingnummer om de voortgang van de verzending te volgen. Indien de levering meer dan 14 dagen vertraagd is (behalve in geval van overmacht), kan de klant zijn bestelling kosteloos annuleren door per e-mail contact op te nemen met de Verkoper. Animal Service verbindt zich ertoe de koper onverwijld (via bankoverschrijving) terug te betalen, en uiterlijk binnen 30 dagen na de datum waarop dit recht is uitgeoefend.

De levertijd binnen België bedraagt ​​doorgaans 1 tot 2 dagen, afhankelijk van de gekozen verzendmethode, en 2 tot 4 dagen binnen Europa. De klant is als enige verantwoordelijk voor de verzendkosten van de producten naar het opgegeven afleveradres. Deze kosten worden automatisch doorberekend in de totaalprijs die de klant betaalt bij de orderbevestiging. Voor België is de levering gratis voor bestellingen boven de € 125,00 . Voor Frankrijk, Luxemburg en Spanje worden automatisch € 15 bezorgkosten in rekening gebracht.

Levertijden:

Alle bestellingen worden geleverd zonder enige garantie met betrekking tot de levertijden. Overschrijding van de opgegeven levertijden is louter indicatief en kan geen aanleiding geven tot enige schadevergoeding. De opgegeven levertijden zijn slechts indicatief en zijn de door de vervoerder meegedeelde levertijden. De aansprakelijkheid van
De vervoerder of Verkoper kan niet aansprakelijk worden gesteld indien de levering niet mogelijk is vanwege een onjuistheid in het afleveradres.

Bezorgen bij een afhaalpunt (DPD):

U wordt per e-mail of per brief van uw koerier op de hoogte gebracht zodra uw pakket beschikbaar is bij het afhaalpunt. Uw pakket is beschikbaar tijdens de openingstijden van de winkel. U heeft vervolgens 9 werkdagen de tijd om uw pakket op te halen bij het afhaalpunt. U ontvangt een herinneringsmail van DPD. Indien het pakket niet binnen de door de vervoerder aangegeven termijn wordt opgehaald, wordt het naar ons teruggestuurd. Er worden dan verzendkosten in rekening gebracht. Indien u uw pakket niet binnen de hierboven aangegeven termijn heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Beperking van aansprakelijkheid
Indien een pakket wordt geretourneerd vanwege afwezigheid van de klant, een onjuist afleveradres of omdat de klant het pakket niet binnen de gestelde tijd in ontvangst heeft kunnen nemen, zijn de bezorgkosten verschuldigd. Indien het pakket opnieuw wordt verzonden, zijn de kosten voor het opnieuw verzenden voor rekening van de klant.
De Dierenbescherming kan niet aansprakelijk worden gesteld bij verstoringen, gehele of gedeeltelijke stakingen van postdiensten en/of vervoerders.

Controleer bij ontvangst
Het is de verantwoordelijkheid van de Klant, in geval van enig voorbehoud met betrekking tot het transport van de verkochte Producten, met name in
Indien er sprake is van schade, kapotte of ontbrekende producten, dient u binnen 2 dagen de nodige opmerkingen te maken en contact op te nemen met de verkoper.
In het geval van beschadigde verpakkingen (reeds geopend, ontbrekende producten, enz.), stemt de Klant ermee in om de vervoerder en de Dierenbescherming binnen 2 dagen na ontvangst van de producten per e-mail op de hoogte te stellen.

Retourneren en ruilen

Restitutie- en omruilvoorwaarden

De Koper heeft vanaf de datum van levering een termijn van 14 werkdagen
van ontvangst (herroepingsrecht) de mogelijkheid om de producten, zonder opgaaf van reden, aan de verkoper te retourneren voor omruiling of terugbetaling. De retourkosten zijn dan voor rekening van de koper. De artikelen moeten in de originele verpakking en in perfecte staat voor wederverkoop worden geretourneerd. Indien dit niet het geval is, worden de producten niet terugbetaald, teruggenomen of geruild.

Producten die onvolledig, beschadigd of vuil geretourneerd worden, worden niet in behandeling genomen.
worden teruggenomen en in dezelfde staat aan de Klant geretourneerd, op diens kosten. De omruiling is voor risico van de Klant. Het Product dient binnen een week in de originele verpakking en in originele staat te worden geretourneerd naar het volgende adres: 29 Bt.13 Avenue de l'énergie, 4432 Alleur, Luik (België).

Retourverzoek
Om een ​​retourzending aan te vragen, dient de Klant eerst een ruilverzoek per e-mail in te dienen bij commande@animalservice.com, onder vermelding van het ordernummer en de volledige contactgegevens van de Koper. Een ontvangstbevestiging van dit retourverzoek wordt per e-mail verzonden. Na ontvangst van de overeenkomst heeft de Klant 14 dagen de tijd om het product te retourneren. Na deze termijn wordt de retourzending geweigerd.


Terugbetaling :
Pas nadat is gecontroleerd of aan alle voorwaarden is voldaan, zal de Verkoper overgaan tot terugbetaling van de voor de artikelen ontvangen bedragen.
geretourneerd, met uitzondering van de retourverzendkosten. De Verkoper verbindt zich ertoe de Koper onverwijld (via bankoverschrijving) en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten terug te betalen.

Indien bovenstaande voorwaarden niet worden nageleefd, is er geen
kan geen terugbetaling worden geëist: de Klant blijft in dat geval eigenaar van het Product, dat op zijn kosten aan hem wordt terugbezorgd.

Klantrelaties en aftersalesservice

Voor alle informatie, vragen of klachten kan de Klant contact opnemen met de Klantendienst van de Verkoper via e-mail: commande@animalservice.be

Conditions de livraison pour les professionnels

Pour la livraison en Belgique et au Luxembourg, 15,00€ sont facturés sauf si le montant de votre commande dépasse 250,00€ d'achat HTVA.


Pour vos petites commandes pour lesquelles vous ne voudriez pas payer de frais, une option “Retrait à l’entrepôt (Ans)” est disponible. Vous pouvez la cocher uniquement dans le cas où vous désirez venir retirer votre commande Avenue de l’énergie 29/013, 4432 Alleur. Merci de nous contacter pour fixer un rendez-vous. Un mail de confirmation vous sera envoyé dès que votre commande est prête à être retirée.

Lorsque vous passez votre commande sur le site, à l’étape des modalités de livraison, vous constaterez que les frais vous sont facturés (ou offerts) automatiquement en fonction de la commande.

Pour toute information, question ou réclamation, le Client peut s'adresser au service Relations Clients du Vendeur par e-mail : commande@animalservice.be